5 Aralık 2013 Perşembe

Evli olan zenci kadin her gece sikişiyor

Benim adım Melike. Bu olayı yaşadığımda 17 yaşındayım. Orta Okulu Sivasta okumuştum ve Lise için İstanbula akrabalarımın yanına gelmiştim. Derslerim gayet iyiydi. Aradan 4-5 ay geçmişti ve aynı mahalleden bir çocukla tanışıp çıkmaya başladım. O da 17 yaşındaydı. Yaklaşık 6 ay kadar çıkmıştık, seks konularını en ince ayrıntısına kadar konuşuyorduk. Bana, “Artık ailemle tanıştırma vakti geldi!” dedi. Biraz isteksiz olmama rağmen evlerine gittim, ailesiyle tanıştım. 10 dakika kadar ailesiyle oturduk, sonra bilgisayara bakmak için beni odasına götürdü. Bilgisayarı açtı, ben sandalyeye oturdum sevgilimin Facebook’una falan bakıyordum. O da arkama geçmişti, omuzlarımı falan sıkıyordu. Daha sonra, “Ya bırak şu bilgisayarı, yanıma gel!” dedi. Yemin ederim aklımda hiç kötü birşey yoktu. Yatağa oturduk, konuşuyorduk. Aradan 5 dakika geçti, ablası kapıyı çaldı ve “Biz sağlık ocağına gidiyoruz!” dedi. Çıkıp gittiler, evde sadece ikimiz kalmıştık... Sevgilim kalktı kapıyı kilitledi geldi. Beni yatağa uzatıp, boynumdan falan öpüyordu. O ana kadar daha ele ele tutuşmaktan ileri gitmemiştik. Nasıl oldu anlamıyorum, benim de canım çekmeye başladı, hiç karşı koymuyordum. Elini okul gömleğimin içinden göğüslerime doğru soktu, yine hiç tepki vermedim. Sonra üzerime çıktı, artık sevişiyorduk. Dudaklarımı öpüyor, boynumu emiyor, gömleğimin yakasından ulaşabildiği kadar göğüslerimi yalıyordu. Gömleğimi çıkarmamı istedi, ama ben çıkarmadım. Ne yaptı etti beni ikna etti ve gömleğimi çıkardım, üst kısmımda sadece sütyenim kalmıştı. Her yerimi öpüyor okşuyordu, ben de başını kendime doğru bastırıyordum, saçlarını falan okşuyordum... Daha sonra göğüslerimden yalayarak göbeğime doğru indi. Göbeğimi yalayıp öptükten sonra dahada aşağı indi. Pantolunum düğmesini açtı, elini sokup külodumun üstünden amımı okşadı. Kendi elim dışında ilk defa bir el amımı okşuyordu. Okşadıkça külodumun ıslandığını hissediyordum. Pantolonumu da çıkardığında korkmaya başladım, “Artık eve gitmek istiyorum! Hadi, yeter, gidelim!” falan dedim, ama bırakmadı. “Aşkım mesajlaşmalarımızı hatırla, bana güven!” falan diyerek sakinleşmemi sağlıyordu. Önden yapmaycağını biliyordum, daha önce defalarca söz vermişti, “Kızlığına dokunmam!” diye. Beni ters çevirdi ve külodumu çıkardı. Ben utancımdan yüzümü yastığa gömmüştüm. Götümün deliğinde bir ıslaklık hissedip birden irkildim. Götüme birşey sürüyordu, yağ gibi, krem gibi birşeydi... Yüzüm halen yastıktaydı, bakmıyordum, ama onun da soyunduğunu anladım. Arkama yanaştı ve elleriyle götümün yanaklarını ayırıp, sikinin başını göt deliğime dayadı. Yavaşca yüklendi, ama girmiyordu tabii ki, kendimi aşırı derecede kasıyordum. Yine de götüme sokmak için zorluyordu. Benim koltuk altımdan ve karnımdan gıdıklandığımı biliyordu, eliyle karnımdan tutunca birden kendimi salıverdim. Ve o anda inanılmaz bir acı hissettim. Hayatta böyle bi acı yok!!! Sikini köklemişti götüme. Yavaş yavaş gidip gelmeye başladı. Bense hiçbir zevk almaksızın annemi, babamı, kardeşlerimi ve beni buraya okutmak için gönderdiklerini falan düşünüyordum. O kadar acı verdiğine göre siki biraz büyük olmalıydı. Eminim çok zevk alıyordu, çünkü daha önce değil birisiyle sikişmek, kendimi başka bir erkeğe öptürmemiştim bile. Daha sonra inleyerek götüme boşaldı ve yanıma uzandı... Biraz öyle durduktan sonra, “Hadi artık gidelim!” dedim. Kış olduğu için hava erken kararıyordu. Normalde saat 4’te evde oluyordum, evden çıktığımızda saat 5 olmuştu. Sevgilim hem okuyor, hem sanayide çalışıyordu, Doğan slx diye bir arabası vardı, bindik ve bizim sokağa geldik. Yüksek apartmanlar olduğu için sokak çok karanlıktı. Tam arabadan iniyordum ki, beni kolumdan tuttu ve “Seni seviyorum aşkım!” dedi ve beni tekrar içeri çekti. Beni bırakmaycağını ve bunun aramızda bir sır olarak kalcağını söylüyordu. Artık rahatlamıştım ve ona çok güveniyordum. Nasıl oldu anlamadım başımı sikine doğru bastırdı, fermuarı açıkmış. “Hani mesajlaşırken yalamayı kabul etmiştin?” falan dedi. Çok korkuyordum ve midem acayip bulanıyordu. Yapcak birşey yoktu artık, yalamak zorundaydım. Yavaşça dilimle dokundum. Ama kendimden iğreniyordum. Zorla da olsa biraz ağzıma aldım. Başımı bastırdıkça dibine kadar ağzıma giriyordu. 10 dakika kadar yaladım, birden ağzıma boşalmaya başladı. İğrenç bir duygu yaa! Sevgilimin orospusu olmuştum ve onu rahatlamak için sikini yalıyordum. Yüzüne bile bakmadan indim arabadan. Akşam da hiç mesaj falan atmadım. Ertesi gün sabah servis beklediğim yerde beni bekliyordu. Orda olacağını tahmin ettiğim için tam servisin gelmesine 2-3 dakika kala çıkmıştım evden. Tabii deliye döndü. “Uyanamadım!” dedim ve bindim servise. Öğle arası mesaj attı, “Çıkışta buluşalım!” diye. “Boşuna bekleme, direkt eve giderim!” dedim. “Ayrılmak mı istiyorsun?” dedi. Ben de, “Evet!” dedim. “İyi, sen bilirsin!” dedi ve mesajlarla ayrılmıştık. İçimden ‘Ohh be!’ diyordum. Çıkışta yine servise bindim. Evin orda bir baktım arabasıyla beni bekliyor. Servisin geldiğini görünce arabadan indi ve ‘Buraya gel!’ diye işaret etti... Gitmeycektim, ama o şerefsizin evime kadar geleceğini biliyordum. Ailem burda yoktu, ama akrabalarım duyarsa çok kötü şeyler olurdu. Mecburen yanına gittim. “Bin lan arabaya!” dedi. Binmek zorundaydım ve bindim. Çok hızlı sürüyordu arabayı. “Nereye gidiyoruz?” dedim, cevap vermedi. Daha sonra boş bir arazide durduk. Beni ne kadar sevdiğini falan söylüyordu. Bana yaklaştı biraz, elimle ittim, zorla birşey yapmıycağından emindim. Bana, “Yaa kolum ağrıdı, omzuna atayım!” falan derken, kendimi yine arabada onun kucağında, göğüslerimi elletirken, götümü parmaklatırken buldum. Artık okuldan biriyle çıkıyorum, ama halen ara sıra beni çıkışta alıyor ve arabada ihtiyaçlarını gideriyor. [Melike]

1 yorum:

  1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil