10 Şubat 2014 Pazartesi

Evli zenci çift sikiş yaparken doyumsuz oldu

İsmim Aslı bu itirafı yazıyorum çünkü artık bu sır beni adeta boğuyor gibi. Ciddi bir şekilde bunalımdayım. Ben şu an 20 yaşındayım. 18 yaşında hiç mi hiç sevmediğim dayımın oğlu ile evliyim. Evlenmemizin sebebi zorunluluktan oldu. Benden 15 yaş daha büyük olan kocamın evlenmemizden 6-7 ay önce bana tecavüzü sebep oldu. Ben onu bir ağabey gibi görmeme rağmen onun niyeti başkaymış. Bir gün benim evde yalınız bulunduğum bir an da elinde getirdiği kola şişelerini açıp bardak istedi bende bardağı verdiğimde birini kendine birini bana doldurdu.sıcak havada iyi gelmişti buz gibi kola. Gözlerimi açtığımda önce sabah olmuşta yeni uyanıyormuşum gibiydi.sonra kasıklarımda sancı vadı. Gözlerimi zor açıyordum.bir an göbeğimde ve vajinamın üstünde bir okşama hissettim. O an çırıl çıplak olduğumu farkettim. Etrafı Bulanık görüyordum. Yanıbaşımda şimdiki kocamın yattığını farkettim.Fırlayıp kalkmak için yeltendim ancak hem takatim yoktu kalkmaya hemde kocam bana sımsıkı sarılmış uyandınmı diye sırıtıyordu. Meğer beni ilaçla uyutup tecavüz etmiş. Dünyalar başıma yıkılmıştı o an. sadece ağlıyabiliyordum. Kocam olacak pislik sakin ol ağlama evleneceğim seninle diyordu. ve evlendik dediği gibi Çünkü çaresiz hissetmiştim kendimi. Daha sonra bir karar verdim aldatacağım bu adamı intikamım acı olacak diye kendimce karar verdim.Bu dediğimi yaptım da ilk aldattığım kişi hiç tanımadığım birisiydi. Üniversite öğrencisi aynı apartmanda oturuyordu. Aynı yaşlardaydık. Onunla 10 defadan fazla birlikte olmuştuk. Sonra aniden apartmandan taşınıp gitmişlerdi. Peşinden netten birisini bulmuştum netten bulduğum kişi 45 yaşında çok erken boşalan birisiydi onunla ancak 3 defa oldum ve ben terk ettim. Sonra bir başkasını buldum netten o da 42 yaşındaydı aleti küçücük çıktı şansıma. Şimdi yeni birisini araştırıyorum bakalım ne çıkacak şansıma?

1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil