10 Şubat 2014 Pazartesi

Zenci kadinlar genç erkeklerin yaraklari peşinde

Selam sex hikayeleri okurları ben bursadan Öykü 15 yasindayim. Bu yaz yasadigim bir olayi anlaticam daha fazla icimde tutmam istemiyorum cunku. Ailemle kusadasina tatile gitmistim orda rastlanti sonucu bir cocukla tanistim. Cocuk dediysem en az 20 vardi. Ama cok karizmatikti adi dogukanmis 21 yasindaymis. Sevgili olma sansimiz yokolmasin diye 18 yasinda oldugumu soyledim zaten vucudum biraz yapili oldugu icin inandi herhalde. Cok iyi anlasiyorduk her gunumuzu beraber geciriyorduk opusmeye falan baslamistik bazen boynumu falan emiyordu ama iz olursa diye cok izin vermiyordum. Aklimda seks falan yoktu ama beni cocuk gibi gormesin diye acik sacik giyiniyordum kadinsi bikiniler almaya baslamistim. Bir gun ustumde siyah bikinim vardi kulotunun yanlari ipti ve baya bi acikti ust kisminin da askilarini cikartmistim suda oynarken falan asagi kayiyor memelerim aciliyor dogukan da gozlerini benden alamiyordu. Sonra opusurken falan baskalari gormesin diye denizde baya bi acildik beni kaya gibi biseye dayadi kendi de bana oyle bi yaslandi ki ezilicem sandim. Biraz opustukten zonra goguslerimi sıktı. Ellerini itip napiyosun dedim o da 2 haftadir beraberiz hafta sonu da gidiyorum zamani gelmedi mi artik dedi. Ben de olmaz bakireyim dedim sorun degil arkadan yapariz dedi. Hayir olmaz deyip onu ittim ve kumsala dogru yuzmeye basladim. Birden arkadan belimden tutup cekti ve bikinilerimi cikartti suyun icinde cirilciplak kalmistim. Bagirdim ama etrafta beni duyacak kimse yoktu. Biraksana laftan anlamiyor musun dedim o da amma nazlandin be diyip bir tokat atti. O sabahki yumusak sevgilim yoktu sanki sortunu indirdi siki dimdik olmustu. 15 cm falandi cokk uzun degil sanirim ama kolum kadar kalindi cok korktum. Beni kayanin arka tarafin goturdu kumsaldan gorunmuyorduk. Arkama gecip domaltti ve sikini arka deligime dayadi. Tuzlu su da girmesini iyice zorlastiriyordu sonunda oyle bir ittirdi ki kokune kadar girdi. Beni dayadigi kaya da o surtunmeyle goguslerimi cizmisti. Bir ciglik attm götum patlayacak sandim deligim cok fena zonkluyordu. Saclarimi cekip kes sesini dedi gozlerimden yas gelirken o git gel yapmaya basladi. Hic bitmeyecek sandim bosalmak bilmiyordu. En sonunda gotumun icine bosaldi ama sikini cikarinca zaten suyun icinde oldugumuzdan hemen akip gittiler. İcimden ciktiginda ne haldeydim bilmiyorum. Dizlerim titriyordu Onumu cevirip goguslerimi sıkmaya isirmaya basladi gel git yaparken tas biyerlerimi kesmisti bikac yerimde sıyriklar kaniyordu. Bikinimi giydirdi ve kumsala geri donduk tekrar öpüp koklamaya basladi ama ben cok sinirliydim. Gel odama gidelim dedi ben de seninle daha hicbir yere gelmem dedim o da gel ozur dilerim zaten siktim seni daha ne yapabilirim ki dedi.Beni odasina goturdu yataga yatirdi yanina da telefonu koydu kamerayi actigini anlamistim. O ne icin dedim cevap vermedi. Got deligim hala zonkluyordu ki agzimi sikine egip kaldir bakalim sunu dedi hareket etmedim sinirlendi yala yoksa bekaretini alirim deyip tekrar tokat atti. Ben de emdim yaladim ama daha once yapmadigim icin dislerime degdiriyordum o da sinirlenip kiziyordu. Siki dimdik oldugunda beni kaldirip salak zaten onune girmek icin sikimi kaldirttim sana dedi ve bacaklarimi aralayip sikini amima soktu. Kizligimin gittigini hissetmistim o da ohh ilk defa bakire sikiyorum deyip elleriyle kalcalarimi sıkıyordu. Cok sert ve hizliydi Karsi koymak istiyordum ama yari baygin gibiydim .Disleriyle meme uclarimi kopartircasina isiriyordu cok ses cikarinca bikinimi agzima soktu. Bosaldiginda gozlerim aglamaktan aciyordu artik. Yanima uzandi ve uzulme 18 yas kadin olmak icin gayet uygun dedi ben de ona 15 yasimda oldugumu itiraf ettim. Once sasirdi sonra kahkaha atti 15lik bakire citir da siktim dedi ve kameraya dogru tekrar guldu. Ellerimi baglayip telefonunu aldi ve birini aradi gel bak burda ne var diyip guldu hadi bir an once benim odama gel dedi ve kapatti. Cok korkuyordum 5 dakika sonra bi adam geldi 35-40 yaslarindaydi. Dogukan hani sana bi kizdan bahsetmistim ya abi meger bi de 15 yasindaymis dedin Adam da tabi oglum daha aminda kil yok sen inandin mi bunun 18 olduguna dedi. Hemen ustundekileri cikardi ve korkudan altima edebilirdim cunku siki zencilerinki gibiydi onden arkadan birer posta da o atti. Kamera yine kaydetmisti. Ustume bira dokup yaladilar cok kalin bir patlicani yaga batirip got deligime soktular ve en sonunda beni biraktilar Kimseye anlatma yoksa videoyu internete atariz dediler. O gunden sonra da ikisini de gormedim tamamen gercek bir hikaye arkadaslar. Anlatmasam icimde kalirdi.

1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil